Сервісне обслуговування кондиціонера

При роботі кондиціонера, в нього неминуче потрапляє пил і мікроорганізми (алергени). Утворений всередині кондиціонера конденсат створює сприятливі умови для розвитку грибка, який з часом розростається в теплообміннику і заважає кондиціонеру ефективно охолоджувати і нагрівати повітря. Це також збільшує споживання електроенергії і ймовірність відмови компресора. У деяких випадках цвіль забиває дренажну систему і конденсат у прямому сенсі починає текти всередину приміщення. Для того, щоб компресор якомога довше надійно працював, потрібно всього лише своєчасно проводити технічне обслуговування кондиціонера. Рекомендовано проводити технічне обслуговування не менше одного разу на рік, перед початком сезону. В ході проведення профілактики кондиціонера, майстер проводить діагностику загального стану обладнання та на цьому етапі виявляє дефекти, які через певний проміжок часу можуть призвести до поломки.

Сервісне обслуговування кондиціонерів включає в себе:

  1. Чистка теплообмінників (зовнішній блок);
  2. Чистка вентиляторів (зовнішній блок) ;
  3. Чистка теплообмінників (внутрішній блок);
  4. Чистка вентиляторів (внутрішній блок);
  5. Чистка фільтрів внутрішнього блоку;
  6. Чистка та перевірка клем та з’єднань;
  7. Чистка дренажної системи;
  8. Заміри тиску фреону (дозаправка при необхідності) та перевірка герметичності фреонових магістралей;
  9. Перевірка роботи кондиціонера у різних режимах.

Сервісне обслуговування котлів

Надійну та довготривалу роботу обладнання може забезпечити лише правильна експлуатація та технічне обслуговування. Адже лише своєчасне та періодичне сервісне технічне обслуговування (СТО) приладу, гарантує його правильну та довготривалу роботу, запобігає передчасному виходу з ладу вузлів та деталей. Згідно правил безпеки в газовому господарстві, затверджених постановою колегії Держгіртехнагляду України від 13.05.92 N 5; ДБН В.2.5-20-2001 проведення планового технічного обслуговування газового обладнання здійснюється не рідше одного разу на рік. Найправильніше провести СТО заздалегідь, перед опалювальним сезоном. Саме це позбавить Вас несподіванок взимку.
ТОВ "Клімат Стандарт" проводить сервісне обслуговування газових, твердопаливних та електричних котлів.

Сервісне обслуговування котлів включає в себе:

  1. Контроль технічного стану системи;
  2. Вимірювання напруги електроживлення і перевірку електрозахисту;
  3. Огляд і чищення теплообмінника котла і горизонтальної частини димаря, що поставляється разом з котлом;
  4. Контроль стану форсунок, її прочищення, при необхідності - заміну;
  5. Наладку роботи пальника;
  6. Контроль розпалу;
  7. Регулювання тиску в системі, перевірку роботи циркуляційних насосів і контроль справності запобіжного клапана;
  8. Перевірку і регулювання систем безпеки котла.

Сервісне обслуговування систем вентиляції

Система вентиляції - це обладнання, яке також, як і будь-яка інша техніка, має властивість погіршувати якість своєї роботи через певний час. Тому, перш за все, вона потребує регулярного сервісного обслуговування для безперебійної та якісної роботи. Несвоєчасна перевірка і ремонт, або обслуговування обладнання може спричинити за собою не тільки збільшення рівня шуму і зменшення якості роботи установки (сторонні запахи і тд), але і вплинути на здоров'я людей, що знаходяться в приміщенні. Щоб цього не трапилось, звертайтесь до нашої компанії і наші фахівці будуть якісно і своєчасно проводити сервісне обслуговування. 
Сервісне обслуговування включає в себе виїзд фахівця на об'єкт, ознайомлення з системою, зовнішній огляд, перевірку тяги і відсутності протягів. Оскільки системи працюють на автоматиці, проводиться перевірка всіх електричних з'єднань. Проводиться чистка повітряних фільтрів, перевіряється стан засобів захисту, теплообмінника. Проведення контрольних робіт складається з вимірів параметрів повітря - вологості, температури, рухливості. При виявленні відхилення від норми проводиться перевірка розподілу повітря в приміщенні, перевірка параметрів припливного повітря, проводиться весь комплекс робіт для визначення причин відхилення від норми і з'ясовуються шляхи їх усунення.


Відділ сервісного обслуговування - 067-8-509-100